۶ پاسخ

من دوسال و چهار ماه ماهی یکی دوتا یا چهار پنج تا + پنج باری یا بیشتر یادم نی ازمایش خون هم میدادم

من ماه گذشته ۳۶ روز تاخیر داشتم نزدیک ۲۰ تا بی بی زدم همشون هاله مینداخت بعد ۳۶ روز تاخیر پری شدم

من تقریبا هرماه تاخیر دارم پریودم نامنظم هست .و هرسری دوتا بیبی چک میگیرم هردو منفی که شد میرم سراغ دمنوش و اینچیزا

من تقریبا هرماه ۳ تا میخرم جالبش اینجاست اکثرا هاله میندازه ولی باز پریود میشم

پس خوش به حالت خدا نی نی ات واست حفظ کنه🥰

من ماهی ۳تا استفاده میکنم 🥲
این ماهه سومم هست که اقدام دارم میکنم

سوال های مرتبط