ب نظر من برخلاف این ک میگن اصلا واکسن سختی نبود .
پسر من اصلا تب نکرد خیلیم اوکی بود فقط بچم پاش درد میکرد و لنگان لنگان راه میرفت.
البته پسرم تو هیچ واکسنی شکرخدا تب نکرد
منم برای پسزم یکشنبه زدم فردا میشه 1هفته
بچه با بچه فرق میکنه
ما عوارضی نداشتیم تب هم نکرد شکر خدا
الهی همه بچه ها صحیح و سلامت باشن
بنظرم کسی هم که تزریق میکنه شرطه شهر ما یه خانم باتجربه و کاربلد داره خیلی دستش سبکه
منم فردا میبرمش خیلیییی میترسم،اعصابمم خرابه باردارم هورمونا قاطییییی بچمم بدقلق
دقیقا منم چهار ساعت پیش زدم
واکسن سختی انشالا همین جوری راحت رد کنه سه روز میگذره پسر من همچنان بهونه گیر و تب داره .روز اول هم نصفه شب بالا آوزد دوبار بردمش اورژانس گفت واکسن سه گانه دیفتری داره که بچه ات نشاخته یادت باشه دیگه اینو نزنی مایعات زیاد بده دمیترون هم بهم دادواسه تهوع و استفراع ۸ساعتی دادم تا دو روز
عزیزم قد و وزن چقد اضاف کرده بود از ۱۵ماهگی تاالان؟
اوف دختر منکه پاشو تکوننمیده ۶ ساعتی میشه زده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.