۴ پاسخ

من ناامیدم آینده ی برا این بچه ها نیست

هوشچین
رنگ امیزی
نقاشی کشیدن
ساختمون سازی

من چیزی یادش نمیدم
احساس میکنم هنوز زوده و خودش چیزایی و باید رو یاد میگیره
ولی باهاش بازی می‌کنم
قائم میشم پیدام کنه....با عروسکهاش حرف میزنم اونم میزنه
توپ بازی دوس داره
مداد ورمیدارم نقاشی میکشیم

والا این ی ماهه ک بردم بیرون فقط ،خونه هم پازل و نقاشی و هوش چین و خاله بازی و قایم موشک و کمک کردن تو خونه باهاش کار کردم زیاد ،جمله گفتن خیلی کار کردم همین

سوال های مرتبط