۹ پاسخ

پسر من یشبه کلا همه چیش عوض شد 😂😂😂دخترم ک دنیااومد 22 ماهش بود ب حرف اومد زبون بسته 😂😂😂😂

پسر منم مث پسر شماس منم خیلی رفتم تو فکر که چرا حرف نمیزنه نوه داییم دوهفته از آرین کوچیکتره خیلی قشنگ و واضح حرف میزنع جمله میگه ولی آرین نه همش اشاره و در حد کلمه

لطفا تاپیک اخر منو بخون حتما
سن طلاییش بگذره همون باباش که مخالفه میگه تو کم کاری کردی

پسر من حرف می‌زد ولی واضح نبود یه دوره شربت سانستول زینک دادم خوب شد البته من همین جوری دادم برای حرف زدنش نبود میتونی امتحان کنی گرمیجات مثل تخم بلدرچین و تخم کبک و جوانه گندم بدید خوبه
البته من تو خونه همین جوری باهاش در حال شعر خودن و حرف زدن بودم و هستم کتاب و... هم از نوزادی خیلی براش میخوندم

اگه دو کلمه ایی بگه دیگه کم کم بیشتر حرف میزنه،خودت بگو مامان اب بده،چندتا جمله رو همش باهاش تکرار کن تو ذهنش میمونه کم کم میگه

عزیزم ماهی و تخم بلدرچین و پسته اینا خیلی خوبه تو حرف زدن انار هم خوبه
کتاب براش بخون باهاش زیاد حرف بزن شعر بخونید باهم بازی کنین بچه یاد میگیره نگران نباش و اینکه پسر دیار ب حرف میاد

دخترمنم کامل حرف نمیزنه ۱من شوهرمو راضی کنم ایشالله ۳سال به بعد میبرم .ازدکتر بپرس امگا ۳ بده بله این که گفته مامان آب خوبه .دخترمنم دوکلمه ای همینا رو گفت سن بچه شما بود الان چندروز ۴تا۵ تا دو کلمه ای دیگه هم میگه اما خوب کافی نیست

تا میتونی کتاب بخون

اره دو کلمه ایه...درست میشه دختر منم همینه

سوال های مرتبط