خانوما سیسمونی پسر هر گدومتون گرفتید میزارید مرسی💙💙🌺

تصویر
۱۳ پاسخ

امروز تاپیکتونو دیدم چقدر همه هیچی نگرفتیم پس😂😅

نگرفتم

منم
چیزی نگرفتم

من برا دخترم قبل عید گرفتم

من هنوز هیچی نگرفتم😐😐😐

زیاد گرفتم

تصویر

یه جوراب فقط 🤭

من هنوز هیچی نگرفتم

نگرفتیم هنوز میگم ابهر کدوم سونو میری بهت عکس چاپی بچه رو داده

نگرفتیم🥲😅

نگرفتیممم😂🩵

نگرفتیم😂🩵

هنوز نگرفتم🤕

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی