بچه دوم کی بیارم؟؟؟

۱۵ پاسخ

بچت 8ساله شد

ما باید بگیم😂

هروقت دوست داری😁🤣

قبلا میخواستم وقتی بچم دو ساله میشه بچه دومم بیارم ک با هم بزرگ شن ولی الان انقدر جنگو دعواهامون زیاد شده و انقدر سخته بچه ک پشیمون شدم قبلا یادمه ما اصلا قهرمون به یک ساعتم نمیکشید ولی الان یه هفته دعوا نکنیم عجیبه

فاصله بچه هام ۶ سال ولی اشتباهه کاش کمتر بود نهایت ۳ سال

من میخواستم وقتی دخترم ۴ سالش شد بعدی بیارم ولی دخترم ۲ ماه و نیم بود باردار شدم🤣🤣

وقتی ازشیر ومای بیبی گرفتی دخترت عزیزم

همون یکی کافیه، خیلی مملکت درستی داریم؟

همین حالا اقدام کن نزار فاصله بیافته اشتباه منو تکرار نکن

بنظرمن بذار بچت از ابوگل دربیاد حداقلش از پوشک بگیری یکم مستقل بشه ک هم فاصلشون زیاد نباشه هم خیلی کم بنظرم بچه س ساله شد اقدام کنی اوکی باشه

مونده به شرایط و اعصابت

ما خرجشو نمیدیم والا هروقت خودت صلاح میدونی😇

اگ شرایطش رو داری زودتر ک باهم بزرگ بشن من تابستون اقدام میکنم البته الان مطمین نیستم ک حاملم یانه به وقتم مونده

من الان دلم میخاد بچه سوم بیارم 😂

این و باید ازخودت وازهمسرت واینکه ببینی شرایطشو داری بپرسی🙃

سوال های مرتبط

مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری