مرحله دوم کالابر گ نوزادان کی واریز میشه

۷ پاسخ

خاک توسرشون ۲۰۰دادن

اره شارژ شد دویست تومن

ب همه میدن؟

هرماه قرارع شارژبشع؟

این ماه ۲۰۰ واریز کردن🤮پول یه مای بیبی هم نشد

اونم اخرای اسفند بود

شده دیکه

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱۴ ماهگی
مامان سامیار🩵 مامان سامیار🩵 ۱۵ ماهگی
مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری