خانوما کسی باdfiبالا ای یو ای کرده ؟؟ جواب میده؟؟ و مورفولوژی ۲

۲ پاسخ

عزیزم دی اف ای باید بیاد پایین میتونه باعث سقط یا پوچی بشه

من همسرم مورفولوژی ۳ بود iui دادم با بار اول باردار شدم

سوال های مرتبط