سلام خانما پای سمت راستم از بالا به پایین درد میکنه آیا دلیلش چیه ؟

۲ پاسخ

منم پای چپم از بالا تا انگشتای پام درد میکنه

رگ سیاتیک میگیره برا منم اونجوره وزن میره بالا اینطور میشه

سوال های مرتبط

مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری