اخوال پرسی میکنم. و دستمو جلو نمیارم
یکبار با عذرخواهی گوشزد کن بگو دوست ندارم یا به کسی بگو به گوشش برسونه
دستمو جلو نمیبرم
از دور احوالپرسی میکنم ...نزدیک نشو ک دستشو دراز کنه
اگ بدونم آدم سر سنگینی نیست دست نمیدم تا بفهمه چه جور ادمیه
با گشاده رویی عذر خواهی میکنم و احوالپرسی میکم که عذر خواهی میکنم از دست دادن معذب میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.