پوشک شیرخشک رفلاکس بچه

تصویر
۶ پاسخ

اخوال پرسی میکنم. و دستمو جلو نمیارم

یکبار با عذرخواهی گوشزد کن بگو دوست ندارم یا به کسی بگو به گوشش برسونه

دستمو جلو نمیبرم

از دور احوالپرسی میکنم ...نزدیک نشو ک دستشو دراز کنه

اگ بدونم آدم سر سنگینی نیست دست نمی‌دم تا بفهمه چه جور ادمیه

با گشاده رویی عذر خواهی میکنم و احوالپرسی میکم که عذر خواهی میکنم از دست دادن معذب میشم

سوال های مرتبط

مامان 💙ariyan💙 مامان 💙ariyan💙 ۱ سالگی
مامان 💙ariyan💙 مامان 💙ariyan💙 ۱ سالگی
مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۱ سالگی
مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۱ سالگی
مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۱ سالگی