۶ پاسخ

من این روش و میخوام انجام بدم

تصویر

زود نیست؟
نورا دوماهه خودش شیرو کم کرده زیاد نمیخوره همه میگن نذار قطع کنه بهش ب زورم شده بده موندم چی درسته بخدا

خوبه ی سال ۶ ماه بسه شونه از شیر بگیر

الان زوده

من اول از شیر شب گرفتم بعد چسب زدم به سینم دیگه نخورد

منم میخام بعدواکسن ۱۸ماهگی ازمیر بگیرم.موندم چجوری بگیرمش

سوال های مرتبط