۱۱ پاسخ

من یه قطره چکان میدم

بستگی به وزنش داره به نظرم دکتر باید بگه، چون برای من ابیشو تجویز کرد که ۱۴ میلی گرمه گفت وزنش زیاد شده

والا دکتر به دختر من گفت یک سیسی بدی کافیه بعد ۱ سالگی رنگ آبی اینو بده

یک سی سی

دوقطره چکون باید بدی

برای دختر ۲ سی سی

۲تا قطره چکون

دو سی سی باید بدی تا بشه ۱۴ اهنش

دو قطره چکان باید بدی تا بشه ۱۴ اهنش

یه قطره چکون میدم میشه یک میل

یک سیسی یا ۲۵قطره

سوال های مرتبط

مامان پسرم 👶🏻❤️ مامان پسرم 👶🏻❤️ ۱ سالگی
مامان پناه 🧿🩷 مامان پناه 🧿🩷 ۹ ماهگی