بیخیال دیگه. هرچی شد که شد
نمیزنن همش حرفه
ینی در صورت اسیب ب نیروگاه ممکنه مواد رادیو اکتیو وارد اب و خاک شه و این مواد سمیه نمیشه زندگی کرد
باحتمالا بوشهر بترکه دیگه منظورش اینه ...اونا نیروگاه هسته ای داره میزنن هی احتمالا بترکه
پس چرا هیجکاری نمیکنن واسه مردم بیچاره ۱سوال چرا شبا شعارمیدن خدایی من نمیدونم چی بشه اخه
یعنی آب و خاک کل کشور حتی تهران؟
اگه بزنه وارد آب خلیج فارس میشه و کشورهای حاشیه که آب شیرین کن دارن به شمکل شدیدی میخورن این را حتی عراقچی هم تو توییتر گفت
باچی میشه رفت اونجا زودتر برسم بمیرم راحت شم بخدا خسته شدم اینقد فکرو خیال کردم 😭
ینی قرارا چی بشه؟
😭😭😭
خدا بخیر کنه
خدایا میشه بهمون رحمکنی ب بچه هامون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.