عزیزم من دوتا اپتامیل پرونوترا ۱ دارم دونه ای ۲۰۰میدم چون میخوام شیر خشک نان بخرم اگه میخوای بهم پیام بده چون به یکی دیگه هم گفتم هنوز جواب نداده
ازاد، 210
سهمیه180
منم سهمیه اپتامیل پپتی میگیرم ۲۲۰
آزاده روزای اول جنگ ۴۵۰
سامانه ها مگه کار میکنن
۱۵۰ گرفتم من.
من ۲۰۰گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.