۴ پاسخ

سلام بعد ۶ ماه از زایمان ی سونو و ازمایش کامل لازمه

براعفونت کردن بخیه هام😭

من دکتر و ماماگفت نیازی نیست دیگه نرفتم

برای چک کردن بخیه

سوال های مرتبط