۱ پاسخ

اول شیر و شکر رو خوب هم میزنی بعد بعش روغن یه کم گلاب و پودر دارچین اضافه میکنی بعدم آرد و بیکین پودرو دو بار الک کن بهشون اضافه کن حالا سیب رنده شده رو بنداز توش در حد مخلوط شدن هم بزن بنداز توقالب با یه خلال دندون چند دور دایره ای هم بزن بزار فر

سوال های مرتبط