۱۱ پاسخ

همین الان۱۵سال عقب موندیم باخسارتایی ک زدن بهمون خدالعنتش کنه گفته ب عصرحجرمیبرم ایران خدالعنت کنه بیشتراونایی ک منتظر کمکش بودن حالاتحویل بگیرن

هی خواهر ......
مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلته

میمونیم
اما برمیگردیم به زمان ناصرالدین شاه

زنده میمونیم اما با یه زندگی گوهی

مرگ حقه😁دیر یا زود باید بمیریم یه روزی پس بهش فک نکن زندگی. در جریان است

فعععععععک‌ نکنم

قبلش زنده بودیم؟؟؟همیشه در حال سگ دو زدن بدنبال رویاهامون ،فقط ناراحت پسرمم همین،ایشالا همه شهید میشیم ب ارزومون میرسیم ☺️

فعککک نکنم😂

مگه زنده ایم...

این زندگی نیست که میکنیم یک سره میشیم

ان شاالله

سوال های مرتبط

مامان مامان توت فرنگی🍓 مامان مامان توت فرنگی🍓 ۱۶ ماهگی
مامان مامان توت فرنگی🍓 مامان مامان توت فرنگی🍓 ۱۶ ماهگی
مامان مامان توت فرنگی🍓 مامان مامان توت فرنگی🍓 ۱۶ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری