خانوما لطفا جواب تایپینگ منو بدین
شیر خشک شیر مادر

تصویر
۹ پاسخ

شوهر منم به شدددددت بچه ننه و خواهر ذلیله و هیچ جوری کوتاه نمیاد و من هرچی میگم عزیزترم میشن
من باهاشون در ارتباطم چون میدونم اگه بخوام بهانه ای هم پیدا کنم اون میره سمتشون و من و خراب میکنه
با اینکه من هررررربار کلی بهانه و گلگی ازشون دارم ولی هیچ وقت حق و به من نمیده
اینا هیچ وقت درست نمیشن وابستگی تا مغز استخونشون رفته روز به روزم بیشتر میشه

بچه ننه هیچوقت درست نمیشه مگه ننش بمیره اونم اگه شانس بیاری بچسبه ب تو

وای انگار من تایپ کردم اینارو دقیقا همین وضعو دارم دیگه خسته شدم هرجوررفتارمیکنم درست نمیشه اصلا بنظرم شوهرم هیچوقت نمیتونه ازاونا فاصله بگیره البته مادرشوهرمن کارش یکسره بادعا وجادو.بنظرم من حرفش نمیشم مگه اینکه بمیره نباشه شاید ی نفس بکشیم خخخ

من دیگه کاری ندارم ایقدر گفتم رفتم مشاوره هرچی از کارای شوهرم به مشاوره میگفتم مشاور با تعجب به شوهرم میگفت واقعا این کار رو کردی 😳😳اخرم مشاور بهم گفت بیخیال شو قبول کن که اینا اینطورین همین

بنظرم توام باهاش شر این مسئله بحثی نکن،بزار بره پیششون چون تو اگه بهشم بگی نرو اون میره و خودتو فقط خراب میکنی،بی اهمیت باش و با شوهرت خیلی خوب رفتار کن و بهش محبت کن،نزار رابطتون خراب بشه سر مادرشوهر و خواهرشوهرت

همسر منم همینه،منم الان با مادرشوهرم بحثم شده و سر حرفی که من نزدم بهم گفت چشو رو نداری اما شوهرم باهاشون در ارتباطه و هرروزم دیدنش میره چون ماهم تو ی ساختمانیم،منم اصلا بهش نمیگم برو پیششون یا نرو،اصلا مهم نیس واسم

ما طبقه بالای پدرم اینا زندگی میکنیم اینا خیلی ناراحتن که اینجاییم.برادرش بهم گفت نمیتونی با برادرم بسازی ازش طلاق بگیر و مادرشم کلی توهین کرد به خانوادم که دخالت میکنین وفلان درصورتیکه اینطور نیست

بحث سر چی بوده خب

عزیزم بحث چی بوده بستگی به این داره ایا حق با شماست یا نه وگرنه چرا انتظار داری خانوادشو کنار بزاره و تماس نگیره تو‌این دنیای دو روزه چه ارزشی داره

سوال های مرتبط