۵ پاسخ

بنظرم اره چون مقداری که میخورن رو نمیدونیم که چقدر باید بخوره هی میدیم برا همین رفلاکس میگیره بچه من که اینجوری بود

ن اصلا چون من پسرم از بدو تولد شیرخشک خورد خودم شیر نداشتم ولی دوماهگی به بعد شیشه شیر نگرفت رفلاکسش خیلی شدید بود و من مجبور شدم خودم شیر بدم و خیلی بهتر شده رفلاکسش ،شیر مادر سبک تره هضمش راحت تره

اره همینطوره

نه ربطی نداره

نه ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی