بنظرم اره چون مقداری که میخورن رو نمیدونیم که چقدر باید بخوره هی میدیم برا همین رفلاکس میگیره بچه من که اینجوری بود
ن اصلا چون من پسرم از بدو تولد شیرخشک خورد خودم شیر نداشتم ولی دوماهگی به بعد شیشه شیر نگرفت رفلاکسش خیلی شدید بود و من مجبور شدم خودم شیر بدم و خیلی بهتر شده رفلاکسش ،شیر مادر سبک تره هضمش راحت تره
اره همینطوره
نه ربطی نداره
نه ربطی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.