۷ پاسخ

سمبوسه پیتزایی اره
معمولی ن فقط تره ادویه و سیب زمینی

سمبوسه معمولی نه

من میزنم عالی میشه

من میزنم عالی میشه ولی سنگین😂بدون پنیر سه تا میخورم با پنیر یدونه😂

نداره ولی من میزنم خیلی خوب میشه

وااای انقدر خوب میشه من میزنم😋😋😋

نه
من سیب زمینی و تره و ادویه

سوال های مرتبط