سمبوسه پیتزایی اره
معمولی ن فقط تره ادویه و سیب زمینی
سمبوسه معمولی نه
من میزنم عالی میشه
من میزنم عالی میشه ولی سنگین😂بدون پنیر سه تا میخورم با پنیر یدونه😂
نداره ولی من میزنم خیلی خوب میشه
وااای انقدر خوب میشه من میزنم😋😋😋
نه
من سیب زمینی و تره و ادویه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.