من همیشه میزارم
میشه.اگه بدون شهده بچین داخل یه ظرف فریزری،درشو محکم ببند و بذار فریزر
چرا میشه من میذارم همیشه
ما اندازه یکسال رطب فریز میکنیم همیشه
من موزو گذاشته بودم که سیاه نشه امروز شید موز درس کردم باهاشون خوبم بودن خرما هم حتما میشه
میشه عزیزم
اما ما تو سطل میزاریم و میزاریم بیرون شیره پس میده خیلی خوشمزه میشه
میشه
میشه.
بزار
ما رطب هم میزاریم چیزی نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.