فک کنم تو لباس بارداری خیلی مشخص نشه
به نظرم خوبه
هنوز زوده
بنظرم وایسا ۳۰ هفته برو
خیلی زوده برا عکس ۳۵به بعد برو
فعلا زوده بزار هفتههای آخر
من که دو روز قبل زایمانم رفتم
نوک میمیت رو دیدمممم معلومه مامان اولی هستی خودااا🥹🥹🥹🤩🤩😂😂😂
آره اون دست بذاری زیر شکم. حله
بزار هنوز تو ۳۰ هفته برو
الان هم بری ، خودشون شکم بند مصنوعی دارن میببندن شکمت بزرگ میشه . ولی اگر میتونی صبر کن تو 33 هفته برو
خدا حفظش کنه برات گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.