خانوما جواب ازمایش انتی خوبه بنظرتون

تصویر
۸ پاسخ

همشون خوبه نگران نباش نی نی دختره

جوابش عالیه و دختره

خوبه هیچ مشکلی نداره کروموزوم ۲۱ و ۱۳ و ۱۸ کو؟

بله عزیزم نی نی تونم دخمله

جنسیت دختره گلم مبارک باشه🩷

اینم صفحه دیگش

تصویر

بله عزیزم عالیه 🩷

نمیدونم عزیزم ولی انشاللع ک‌خوب‌باشه..سلفری دادی؟؟

سوال های مرتبط

مامان بیتا مامان بیتا ۷ ماهگی
مامان پسملی💙 مامان پسملی💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته پانزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوجوجه🐣🐣 مامان دوجوجه🐣🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تودلیم💫🌱 مامان تودلیم💫🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نِلین مامان نِلین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نور مامان نور هفته بیست‌ویکم بارداری