۵ پاسخ

گیگوز خوبه

ببلاک

سلام مامان کنجد شما زایمان نکردی؟

اره منوه تا ۳چهارروز شیرنداشتم سینتو حتما بده مک بزنه ۲تارو بعد شیرخشک بده اگه داشتی سیر شد که هیچی من طبیعی هستم

اگه سزارینی بگیر چون شیر دادن سخته

سوال های مرتبط