۳۲ هفته و ۳ روز رفتم سونو گفت ۱۷۰۰ خوبه؟

تصویر
۸ پاسخ

سلام وزن نرمال جینن ۳۲ هفته
۱۷۰۰ هسش
براتون نرماله

والا من ۳۱ هفته و ۲ روز ۱۷۰۰ بود
دکتر گفت رشدش یه هفته عقبه
لیدی میل داد. و امپول انوکساپارین

من ۳۲ هفته و ۳ روز وزنش ۱۸۰۰ بود دکتر گفت خوبه نرماله ولی اینجا بعضیا الکی استرس میدن میگن کمه و فلانه .

بچه ها ۳۰ هفته و ۵ روز یعنی چند ماه؟

من طبق انتقال ای وی افم دکتر میگه 30 هفته 5 روز طبق انتی 31 هفته 1 روز کدومش درسته ؟وزن بچه گفته 1616

من ۳۲ هفته که رفتم وزنش ۱۹۰۰بود

منم ۳۲ هفته ۲ روز ۱۷۰۰بود

ارع دیگع گهوارع ام زدع ۱۷۰۰

سوال های مرتبط

مامان سلنا🫀🐣🧿 مامان سلنا🫀🐣🧿 ۱ ماهگی
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد