رفتم سنو هماتوم دارم چیکار کنم نکنه بیفته اینم عکسش

تصویر
۶ پاسخ

اصلا نگران نشو گلم منم داشتم خوب شدم،فقط دراز بکش،توالت فرنگی،پله ممنون بیرون نرو بستگی به خودت داره بعضیا ساده میگیرنش من ۲ هفته نزدم از خونه بیرون،رابطه ممنوووع،شیاف دکتر میده خودت بگو لطفا آمپول بنویسید من آمپول هم زدم امید خدا زود جذب میشه

فقط باید استراحت مطلق باشی
پله بالا پایین نکنی
دستشویی فرنگی بری بهتره
هرچی بیشتر استراحت کنی زودتر جذب میشه

اصلاااا نگران نشو منم هماتوم داشتم مثل تو کوچیک بود
دکتر بهم شیاف داد روزی دوتا استفاده کردم دو هفته ایی جذب شد😊

من بارداری قبلیم هماتوم داشتم بچم افتاد
خیلی رعایت کن

من ندیدم بچه با هماتوم بیفته،فقط باید رعایت کنی

باید استراحت داشته باشی برو دکتر بهت شیاف میده

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ودوم بارداری