۳ پاسخ

عزیزم استرس نداشته باش خدا خودش هوای کوچوت را داره استرس سمه برات توی این شرایط که بارداری باید خودت که تو ارامش باشی که کوچولوت قشنگ بتونه رشد کنه

ان شاءالله چیزیش نمیشه ان شاءالله خدا خودش برامون نگهش داره

دقیقا دو شب پیش منم همچین خوابی دیدم و اینقدر گریه میکردم تو خواب به مامانم میگفتم چرا چرا باید دوباره اینجوری بشه چرا باید دوباره سقط شه هر دفعه چک میکنم توهم لکه بینی زدم

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری