عزیزم استرس نداشته باش خدا خودش هوای کوچوت را داره استرس سمه برات توی این شرایط که بارداری باید خودت که تو ارامش باشی که کوچولوت قشنگ بتونه رشد کنه
ان شاءالله چیزیش نمیشه ان شاءالله خدا خودش برامون نگهش داره
دقیقا دو شب پیش منم همچین خوابی دیدم و اینقدر گریه میکردم تو خواب به مامانم میگفتم چرا چرا باید دوباره اینجوری بشه چرا باید دوباره سقط شه هر دفعه چک میکنم توهم لکه بینی زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.