۶ پاسخ

من اومدم بخرم تو مغازه اومد واسمون امتحان کنه دیدم خود مرده ۱۰ بار گرفت تکونش داد تا یکم آب از شیرش بیاد گفتم نمیخوام

باتری قوی تر بخر بخاطر باتریشه

باطریش ضعیفه

وای چقده ننه س
دختر من آنقدر عاشق آب بازیه
یه لیوان آب می‌زاره جلوش باهاش کل دست و پا هاشو می‌شوره کیف می‌کنه
یه بار ته ظرف میوه یکم آب بود با همون کلی سرگرم شده بود و کیف میکرد 😄😄

آب کم میاد .باتریش سریع تموم میشه تقریبا روزی ۲ جفت میخواهد باتری .و اصلا نمیارزه

من میخواستم بخرم گفتن موتورش بعدا خراب میشه نخریدم

سوال های مرتبط

مامان 🫀هستی🫀 مامان 🫀هستی🫀 ۲ سالگی