اینو برای پسرم خریدم ۵۰۰تومن خوبه به نظرتون

تصویر
۴ پاسخ

مبارکه خوشگله

میارکه قشنگه
خوب خریدی والا
من هرجا میرم هفتسد ششصد پایین نیس اونم معمولیم

عالیه عزیزم البته پاهای خوشکل پسرت اون کفش رو خوشکل تر کرده

اره مبارکه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱ سالگی
مامان گندم مامان گندم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه حنایی مامان جوجه حنایی ۲ سالگی
مامان سامیار مامان سامیار ۲ سالگی