سلام دوستان من خارش بیرونی و ترشح بی بو دارم اشکالی که نداره؟

۲ پاسخ

عفونت کمه شامپو بچه بزن خیلی خوبه

چرا عزیزم اشکال داره و عفونت داری حتما باید به دکترت بگی برات دارو و شیاف و تجویز کنه

سوال های مرتبط