روز هفتم تاخیر بیبی منفی💔خدایا صبر بده بهم دیگ جونشو ندارم

۳ پاسخ

خونسردی خودتو حفظ کن انشاالله روز دهم که بی بی چک زدی مثبته من تا حدودی حدس می‌زنم بارداری خبرشو بهم بده به چند نفر دیگه هم گفتم حامله بودن اگه نشد فدات سرت انشاالله ماه بعد الان استرس خودش سمه بخدا من دو روز دیگه مونده به پریم انگار نه انگار 🤣🤣

هیچ علائمی نداری الان؟
هاله هم نداشت؟ عکسشو اگ داری بزار..
اگ بازم تا چن روز دیگ پریود نشدی بتا بده

منم بعد۱۳روز اولین بار عقب انداختم بعد پری شدم

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌ونهم بارداری