۹ پاسخ

احتمالا کولیک داره

اگ سزارینی من فک میکنم اونجاکه دارومیدن ازشیرمادربه بچه هم اثرمیزاره بچه نفخ میکنه منکه اونطورفک میکنم چون پسرمن تاموقعی که خودم نفخ داشتم مثشماقرمزمیشدگریه میکرد بعدشم که گرسنه میموندنمیفهمیدم

سزارین هستی

منم پسرم همینه کولیک داره
قطره بهش داد بهتر شده

بچه دل درد دارع ما خودمون دارو می‌دیم به بچه مادر هم بعد هر وعده غذایی دارو میخوره ک بچه دل درد نگیرع دارو محلی

شیر خشک روزی‌چندبار میدی . من شیرم کمه مجبورم شیر خشک بدم

از منم همینجوره ولی پسر من مرتب شکمش کار میکنه ،واینکع من دو سه قطره عرق نعنا بهش میدم

احتمالا کولیک داره..ولی الان زوده فکر کنم

اونجوری میکنه دسشویی نمیکنه

سوال های مرتبط