۶ پاسخ

شاید رفلاکس داره اینکه تا شیر میخوره گریه میکنه بیشتر به رفلاکس میخوره

کولیکه کم کم خوب میشه حتما آروغ بگیر

منم دقیقا همینم😔😔از بین رفتم دیگه

خدا کمکت کنه
بارداری سختی داشتی ؟؟
قطره کولیک اید امتحان کن من میدادم ب دخترم

شیرخشکشو عوض کن
شیرخودتم میدی خودت غذاهای نفاخ و سفت نخور
بعد غذا عرق زیره بخور نفخ شیرت بره

اسم شیر خشکی ک میدی چیه

سوال های مرتبط