شاید رفلاکس داره اینکه تا شیر میخوره گریه میکنه بیشتر به رفلاکس میخوره
کولیکه کم کم خوب میشه حتما آروغ بگیر
منم دقیقا همینم😔😔از بین رفتم دیگه
خدا کمکت کنه
بارداری سختی داشتی ؟؟
قطره کولیک اید امتحان کن من میدادم ب دخترم
شیرخشکشو عوض کن
شیرخودتم میدی خودت غذاهای نفاخ و سفت نخور
بعد غذا عرق زیره بخور نفخ شیرت بره
اسم شیر خشکی ک میدی چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.