حتما ببر دکتر
من یه چند روزی سرخود قطره های مختلف میدادم اصلا تاثیر نداشت تازه شانس آوردم رفلاکس نداشت ک تشدید بشه
الان خیلی راضیم دخترم آروم آروم شده نه اون عذاب میکشه نه خودم
ببر دکتر دارو میده بهتر میشه
شکمشو جهت عقربه های ساعت ماساژ بده و پاهاشو تو شکمش جمع کن تا خالی بشه
اره کولیکه باید ببریش دکتر قطره میدت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.