۳ پاسخ

حتما ببر دکتر
من یه چند روزی سرخود قطره های مختلف میدادم اصلا تاثیر نداشت تازه شانس آوردم رفلاکس نداشت ک تشدید بشه
الان خیلی راضیم دخترم آروم آروم شده نه اون عذاب می‌کشه نه خودم

ببر دکتر دارو میده بهتر میشه
شکمشو جهت عقربه های ساعت ماساژ بده و پاهاشو تو شکمش جمع کن تا خالی بشه

اره کولیکه باید ببریش دکتر قطره میدت

سوال های مرتبط