۲ پاسخ

کولیک داره

به خاطر کولیک هم اونجوری گریه میکنن.برا اینکه دردشون کم بشه دوست دارن مک بزنن اگه دلدرد داشته باشه و حتی گرسنه نباشه اگه شیر بدی شیر رو هم میخورن بازم گریه میکنن

سوال های مرتبط