۱۸ پاسخ

وای من کن دیوانه شدم پسرم همش در حال گریه و نق هست دو بار بردم دکتر دارو عوض کردم بی فایده
دو روزم هست شکمش کار نکرده همش زور میزنه اینقدر خستم که نگو

ای خواهرجان منم دیگه از گریه بچم همش گریه میکنم دارم دق میکنم امشب جونش می‌لرزید موقع گریه ،آخه چطور یه بچه ی کوچیک باید دردو تحمل کنه دلم براش کبابه😩😭❤️‍🩹

شاید باورت نشه اما من رفتم دکتر
و رژیم غذایی خواستم بخاطر کولیک بچم انقدر دعوام کرد که رژیم غذایی چیه میخوای شیر بدی برو همه چیم بخور این مسئله خودش تا ۳ ماهگی حل میشه کاریم از تو برنمیاو

عزیز همیشه بعد شیر دهی سعی کن کوچولو رو ۱۰دقیقع بغلت نگهداری گاز معدش خالیشه اونجوری کم اذیت میشه

بعد پسر من به گریپ میچر حساسیت داشت یعنی می‌خورد به جای بهتر شدن بدتر میشد بیشتر می‌پیچید به خودش و همش جیغ میکشید
سعی کن دور شکمشو ببندی گرم بمونه بعد قطره اینفاکول هم خوبه برای کولیک حتما از دکترت بپرس اگر اجازه داد بگیر خیلی خوبه آروم میشه بچه
ولی رفلاکس چاره ای نداره فقط تحمل کنی

درکل تا وقتی به غذا خوردن بیفته کارت همینه پسر منم هم کولیک داشت هم رفلاکس پدرم و درآورد ۵ ماهش شد سریع غذارو شروع کردم براش کم کم بهتر شد

شیرخشک میدی بهش؟

عزیزم خودت رازیانه دم کن بخور و نبات داغ
من میخوردم پسرم بهتر بود و اینکه قنداقش کن سعی کن بیشتر شکمش و قنداق کنی خیلی تاثیر می زاره

نمیخوام نگرانت کنم فقط بابت تجربه که اگر خواستی پیگیری کنی
گاهی کولیک بخاطر الرژی، به دکتر بگو براش ازمایش مدفوع بنویسه خیالت راحت بشه

مامانی خب نیست خیلی کوچولوئه سلین منم همین بود کاری نمیشه کرد پا به پاش بخواب

قنداقش کن شاید آروم شد

وای منم همینم ،امروزم از صبح هنوز نخوابیده ،دکتر بردم گفت کولیکه و فقط تحمل کنید،گریپ میکسچر خارجی گفت حتما بدم ،ولی ۲روزه میخوره خیلی تاثیری نداره

کولیک دوران داره تا دوره‌اش نگذره هیچی اثر نمیذاره جز صدایی مثل صدای سشوار

۱ ماه اول دل درد زیاده به مرور کم میشه

بنظرم قطره اینفاکول حتمااا امتحان کن،در کنارش قطره بایولاکت بده…البته ببین اول نظردکترش چیه…قطره اینفاکول برای دلدرد اب رو اتیش و کمک میکنه اگه نفخ داره سریع خارج بشه از بدنش…بایولاکتم برای کم شدن نفخ و دلدرد هست..و کمک میکنه راحت پو پو کنه

تا چند ماه همینجورین هر کاری بکنی

الهی عزیزم شربت ها معجزه نمیکنن گل کمی دردش کم میکنه اما قطع نمیکنه باید نحوه های مختلف بغل کردن امتحان کنی انواع صدا ها مثل سشوار و جاروبرقی وچرخ گوشت و....
واگه شیر خودت میدی رژیمت راعایت کنی همه همین هستیم تا ۳ ماه همینطوریه

چند ساعت چند ساعت میدی؟!

سوال های مرتبط