۸ پاسخ

چند علت داره
اول اینکه یا همراه با شیر خودت شیرخشک هم میدی
دوم اینکه شیر خشک اگر میدی بهش نمیسازه سنگین
سوم اینکه اگر شیر خودت میدی شاید رژیم غذایی ات نفاخ
چهارم زیاد تر از 20 دقیقه زیر سینه میذاری وزیاد میخوره
واسه آروغ گرفتن هم 10 تا15 دقیقه کافیه باید این تایم بگیری ن بیشتر ن کمتر اگر زودتر زد بهتر اگر نزد وایسا 10 دقیقه

عزیزم طبیعیه ت سیستم گوارششون کامل شه .ورزشش بده کمکش کن راحت تر دفع کنه

آب‌جوش نبات خوبه واسه نفعش امتحان کن من تا چهل روزگی که نمیتونستم بهش شربت نفع بدم امتحان کردم خوب بود

بنظر من کولیک فقط با زمان برطرف میشه...

عزیزم همه اینا ب کنار استرس و حال بدت باعث افزایش این ها میشه بچه دلدردش بیشتر میشه

واااای ‌شربت اهورا نی نی خیلی خوبه
من و سه روزیه به بچه م میدم خیلی بهتره
هر4ساعت بهش میدم عااالیه

قطره کولیکز
شربت گیرمیچر
از سردی شیرت هم میشه یکم نبات داغ درست کن بخور دم کرده آویشن بخور تا شیرت صاف بشه

عرق کلپوره از عطاری بگیر چند قطره بهش بده

سوال های مرتبط

مامان ماهـ🌙لین مامان ماهـ🌙لین ۴ ماهگی
بابای رادوین محمدی بابای رادوین محمدی ۸ ماهگی