۴ پاسخ

اینفاکول
بیوگایا

من کولیف میدم یه روز خوبه یه روز نفخ داره

من دایمتیکن دادم و راضی بودم
تو رشت خیلی کم شده بود
شهر شمارو نمیدونم
زیر ۱۰۰ تومن هم بود
هر ۸ ساعت ۵ قطره میدادم

من بایو لاکت میدم خیلی راضیم از وقتی میدم بچم نفخ نداره اصلا

سوال های مرتبط

مامان Momi boy🩵 مامان Momi boy🩵 ۹ ماهگی
بابای دریا بابای دریا ۱۰ ماهگی