سلام اینو برام تفسیر میکنید لطفاً ،.

تصویر
۲ پاسخ

رحم و تخمدانت خوبه فقط ضخامت آندومتر کمه با پروژسترون درست میشه یه سونوی دیگه 11 تا 13 پریودی بده ببین چندتا فولیکول داری

ضخامت آندومتر خیلی کم هستش

سوال های مرتبط

مامان الین ❤️ مامان الین ❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهربون مامان مهربون قصد بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌ام بارداری
مامان پارسا مامان پارسا قصد بارداری
فائزه فائزه قصد بارداری
منتظر نی نی🐥👼 منتظر نی نی🐥👼 قصد بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وهفتم بارداری
معجزیی ازخدا معجزیی ازخدا قصد بارداری