سلام ممنون میشم اینو تفسیر کنید برام

تصویر
۸ پاسخ

ضخامت پایینه باید ۷/۹ باشه
استرادیول روزی دوتا بخور برا افزایش ضخامت
فولیکول ۱۵/۱۲ داری خوبه
چند سیکل سونو دادی

بایدحداقل ب ۱۸ برسن

فولکولاش فعلابالغ نشدن

خوبه عزیزم اقدام کن

سلام گلم فولیکول هات خوبن آماده بارداری ب امید خدا

خوبه اقدام کن

پس اون اندومتر سه خطی چیه
دارای ضخامت ۶ نیم

عالیه اقدام کن حتمااااا

سوال های مرتبط

مامان الین ❤️ مامان الین ❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌ام بارداری
مسدود شدم😐 مسدود شدم😐 قصد بارداری
مامان گیلاس🍒🩷 مامان گیلاس🍒🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری