کسی هست تفسیر کنه اینو برام

تصویر
۶ پاسخ

تنبلی داری صد درصد ، زینک و اینو فولیک. آب هویج ، اواپلاس بخور با قرص پونه بزوری

آره عزیزم. متاسفانه

ضخامت رحمت خیلی پایینه

ضخامت کمه ، فولیکول غالب هم نداری ، تنبلی داری احتمالا 🥲

۱۴ بود

روز چند سیکلت بودی؟

سوال های مرتبط

مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته نهم بارداری
مامان یاسین💙 مامان یاسین💙 قصد بارداری
مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان پارسا مامان پارسا قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته پنجم بارداری
مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یزدان💙 مامان یزدان💙 قصد بارداری