امیدوارم‌نشه🥲
شیرخشک واکسن

تصویر
۱۱ پاسخ

گوه اضافه میخوره

الان دو هفتس میگ ۴۸ ساعت مونده زر زیاد میزنن

انشالله که تنگروبازکنن همچین اتفاقی نیوفته کاش یکم به این طفل معصومارحم کنن حماقت نکنن نیروگاه بزنه دیگه هیچی نداریم بچه هامون چی میشن

خدا اخر و عاقبتمونو بحیر کنه

خدا رحم کنه ب بچه هامون

کاش بچه دار نمیشیدیم🫠

ای خدا بچم😔

واقعاحقیقت داره؟

💔💔💔💔

اونوقت نی نی هامونو چه کنیم ؟😥😥😥

ای وای

سوال های مرتبط

مامان صدرا مامان صدرا ۶ ماهگی
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی
مامان 🩵رادمهر و پریمهر 🩷 مامان 🩵رادمهر و پریمهر 🩷 ۱۰ ماهگی