یارا اسم قشنگیه
بد نیست ولی تو ترکی معنیش میشه زخم ، تاول
خیلی اسم قشنگیه منم میخواستم بذارم یارا
بین ماهلین و یارا بودم
باباش ماهلین دوس داشت دیگ گذاشتیم ولی یارا هم خیلی نازه🥹😍
هراسمی به دلت نشسته و هربار که به اسم بچه فکرمیکنی اول اون اسم یادت میاد قطعا همون اسمیه که خودش دوست داره
یارا هم اسم خیلی زیباییه😍😍انشاالله نامدار باشه❤️❤️
چرا بعد از ۱۲ روز میخوای شناسنامه بگیری؟ 😌
چرا اسم به این قشنگی
چیه اسمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.