۷ پاسخ

یارا اسم قشنگیه

بد نیست ولی تو ترکی معنیش میشه زخم ، تاول

خیلی اسم قشنگیه منم میخواستم بذارم یارا
بین ماهلین و یارا بودم
باباش ماهلین دوس داشت دیگ گذاشتیم ولی یارا هم خیلی نازه🥹😍

هراسمی به دلت نشسته و هربار که به اسم بچه فکرمیکنی اول اون اسم یادت میاد قطعا همون اسمیه که خودش دوست داره
یارا هم اسم خیلی زیباییه😍😍انشاالله نامدار باشه❤️❤️

چرا بعد از ۱۲ روز میخوای شناسنامه بگیری؟ 😌

چرا اسم به این قشنگی

چیه اسمش

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی