سلام عزیز ، ببخشید شما به راحتی شناسنامه گرفتین واسه گل دخترتون ؟منم لیا دوست دارم ولی از چند جا شنیدم ممنوع شده
خدا براتون حفظ کنه انشاله، عزیزم شماگفته بودین هماتوم دارین. چندهفتگی جذب شد؟؟؟
خوشنام و باشه❤️
عزیزم مبارکه
من عاشق این اسم بودم مبارکههه🤩
رفتین ثبت احوال؟
ی آنلاین تقاضا دادین؟
خوش نام باشه😍
ای جونم خوشنام باشه ♥️😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.