دو ساعت بعد عزیزم
سلام دوست عزیز
ماتو اپلیکیشن بله یه گروه ایجاد کردیم که مامانا دورهم باشیم و از تجربیات هم استفاده کنیم
خوشحال میشم شما هم عضو گروه ما باشید
برای دریافت لینک در بله به آیدی
@koala81d
پیام بدید😍🌹
زودتر از ۴ ساعت نباید بدی مسمومیت دارویی ایجاد می کنه
اگر بعد از یکساعت تب پایین نیومد پروفن باید بدی،
اگ پاراکید تب پایین نیاره بعد یکساعت میتونی شیاف بزاری
اگ تبش کنترل هر چهار ساعت
۴ ساعت
اگه اشتباه نکنم ۶ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.