۱ پاسخ

من ۶اسفند زایمان کردم اونجا با میترا امینیان سزارین.
دکتر و عملم خوب بود. از پرستارای بخش ۲ ناراضی بودم. نظافت اینا خوب بود.
سزارین خوبی داشتم.
اما کلا ۳۰ تومن شد با یه شب ان ای سیو بچم...
الان انگار ۶۰ تا ۶۵ شده

سوال های مرتبط