ما یجا سه تومن ویزیت دادیم🥲
من چند روز پیش۵۶۰تومن دادم😑😑😑
اره فوق تخصص همینه قیمتش
اره نورابادم ازما ۷۳۵ گرفتن
دقیقا منم امروز برگام ریخته بود
2روز قبل عید 400 بود امروز 790 تو بیمارستان
مطب دکتر 700 بود
منم امروز بردم دکتر۸۰۰پول ویزیت گرفت
کو دکتر؟
یوسفی با بیشتر بیمه قرارداد دار
کدوم دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.