۱۳ پاسخ

دقیقا حال منه میگم عجب اشتباهی کردم تو این زمونه این بچه رو اوردم ولی خوب نمیدونستیم که اینجوری میشه 😭
میگن برقارو میزنن ما به جهنم بچم چی میشه کی تموم میشه چجوری تموم میشه
یه عمر از بچگی کودکان جنگ فلسطین رو کردن تو چشممون تو تلوزیون تو مدرسه همه جااااا الان بچه های خودمون به اون روز افتادن 😭

اصلا این کار نکن انرژی منفی تو ب اون منتقل میشه هرچی پیش بیاد اومده تاالان خدا نگهمون داشته ازاین به بعد هم به خدا بسپار

مگه تو شکممون بودن ما میتونستیم کاری براشون کنیم خدا محافظشون بود

خدا بزرگتر از دردای ماست از کجا معلوم ایندشون خوب شد

من قبل جنگ این فکرا بیشتر به ذهنم می اومد، ولی به این نتیجه رسیدم که همه چی رو بسپرم بخداااا

میریم دوره قاجار

گفت نیروگاه هسته ای میزنم حدامکان از خونه خارج نشین اگه ناچار اومدید ماسک بزنید اون از اون ماسک فیلتر دارا برق و اب و گاز میزنه با سه تا پا مهم دیگه نمیدونم چیه خدا به داد برسه

فقط خدا به داد دل اون مادرایی که بچشونو از دست دادن

خدا ازاین مشکلات بزرگتره خودش کمکمون میکنه

چقد حس و حال مون شبیه همه، نگاه دخترم میکنم قلبم میخواد آتیش بگیره🥺 خیلی نگرانم همش میگم یعنی چی میشه🥺

اینقد استرس و انرژی منفی به خودتون ندیو

اخ منم خیلی استرس دارم😔😭

منی ک همین الان ب همین چیزافکرمیکردم فقط ۴۸ساعت فرصت داده ینی چ ب روزمون میاد

سوال های مرتبط