من ب پسرم ببلاک کامفورت میدم میخوره خیلی خیلی خوبه براش
ببلاک ساده خوش طعم هست
کامفورت برای کولیک و دل درد یبوست هس من خریدم بچع نخورد خیلی تلخ و بوی بد میده اصلا نخر
امروز دکتر نان کامفورت داد خیلی خوش طعم هست و در اولین خوردن الوین خودش پی پی کرد
یبوست شده بچم خودشم ببخشید سفت مثل خمیر دندان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.