من با شیر پاستوریزه میخوام بدم بهش.برنجم که باید ایرانی باشه درسته
منم میدم همین شام شبش شیربرنج بود
والا من که تا الان چندباری شده دادم خورده پسرم از دکترش هم پرسیدم گفت مشکلی نداره
من از ۷ ماهگی میدم که.خیلیم دوس داره
من یبار دادم یکم خورد فردا دوباره میخام بدم
با شیر خشک درست کردم ولی دگ با شیر پاستوریزه،درست میکنم
من تو ۷ ماهگی دادم دو سه بار البته لا شیرخشک درست کردم نه شیر پاستوریزه
اره بده بهش من همیشه. درست میکنم برای دخترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.