خانما میشه به ده ماهه شیربرنج داد

۷ پاسخ

من با شیر پاستوریزه میخوام بدم بهش.برنجم که باید ایرانی باشه درسته

منم میدم همین شام شبش شیربرنج بود

والا من که تا الان چندباری شده دادم خورده پسرم از دکترش هم پرسیدم گفت مشکلی نداره

من از ۷ ماهگی میدم که.خیلیم دوس داره

من یبار دادم یکم خورد فردا دوباره میخام بدم
با شیر خشک درست کردم ولی دگ با شیر پاستوریزه،درست میکنم

من تو ۷ ماهگی دادم دو سه بار البته لا شیرخشک درست کردم نه شیر پاستوریزه

اره بده بهش من همیشه. درست میکنم برای دخترم

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان مـاهان و فندوق مامان مـاهان و فندوق ۱۶ ماهگی
مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی